מצטערים להיות אלו שמבשרים לכם אבל אם הדוד לא מספק לכם מים חמים או שיש נזילה בדוד, אך ישנה תקלה בדוד. רגע לפני שאתם נלחצים ומודיעים לבני המשפחה שתגיעו להתרחץ אצלם בשבוע הקרוב, חכו. אנחנו נוכל לבצע את כל התיקונים בדוד השמש, ולהחזיר לכם את השליטה על המים החמים!
אנחנו מתחייבים על תיקונים מקצועיים ומחירים הוגנים, אך לצערנו שמענו לא אחת על "צדיקים" שעושים שם רע לטכנאים האמינים. באילו פחים ניתן ליפול בקלות ואיך מזהים טכנאים שכדאי להתרחק מהם?
ז'אנר "הצדיקים" הבעייתי ביותר: הטכנאים שמאבחנים תקלות מבלי לבדוק את הדוד. האם תוכלו לדמיין לעצמכם שרופא המשפחה יציע לכם טיפול רפואי מבלי לבדוק אתכם תחילה? מובן שלא. כך גם הטכנאי לא יכול להציע תיקון לדוד מבלי לבדוק אותו. הטכנאי אמנם יכול לשער בטלפון מהי התקלה על פי התיאור שלכם, אך בטח שתיאור שכזה לא מחליף בדיקה של הדוד והקולטים על הגג.
מצד אחד, בעייתי להתחייב על מחיר עבור תיקון בטלפון. מדוע? משום שרק לאחר שמאבחנים את התקלה בדוד ניתן לתמחר אותה. מצד שני, חשוב מאד שהטכנאי יתחייב לטווח מחירים. לדוגמא: בין 200-400 שקלים עבור הביקור והתיקון. כך, ישנו מחיר משוער שמחייב גם את הטכנאי וגם אתכם. במידה והטכנאי לא מוכן להתחייב כלל על מחיר ("אני לא יכול לתת כרגע מחיר, מצטער"), התרחקו. מדובר על שיטה ידועה של "צדיקים" - להגיע לבית הלקוח, לאבחן את התקלה, להציע מחיר גבוה ולהפוך את הלקוח שבסך הכל רוצה לתקן את הדוד, ללקוח שבוי.
הגיוני מאד שתבקשו המלצות, בעיקר אם הן לא מופיעות באתר הבית של הטכנאי. טכנאים שמחים להציג המלצות ולהתגאות בלקוחות המרוצים שלהם. במידה ואתם נתקלים בטכנאי שמנסה להתחמק מהצגת ההמלצות, ככל הנראה לקוחותיו לא הביעו שביעות רצון גבוהה. אנחנו ב"דודים סנטר" נוכל לספק לכם המלצות שקיבלנו מלקוחות. אנו מתגאים במוניטין משנת 1975, וממשיכים לבצע התקנות, מכירות ותיקונים בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר.
החלפה של הדוד במקום תיקון דוד שמש? זו כנראה הנורה האדומה ביותר שאסור לכם להתעלם ממנה. החלפה של הדוד לגיטימית רק אם זוהתה נזילה ממכל הדוד עצמו (נזילה מהקולטים ניתן לתקן). טכנאים שדוחפים להחלפת הדוד רוצים דבר אחד: להרוויח יותר, גם אם אין כל הצדקה להחלפה של הדוד.
@ copy כל הזכויות שמורות ל"דודים סנטר"
Webz Digital